Jelentős aggodalmat okozott a gyógyszer- és gyógyászati segédeszközök piacán az idén nyáron elfogadott salátatörvény, amely a termékek ismertetését, reklámozását is újraszabályozta. A Medical Tribune rendezvénye kiadónk, a PPH Media nagy múltra visszatekintő Gyógykomm konferenciáinak keretén belül, Kiskapuk helyett – Promóciós szabályok a gyakorlatban címmel, elsősorban a már hatályos, új promóciós szabályok helyes értelmezését, az új egészségügyi jogviszonyból származó következményeket, a magánegészségügy és az egészségbiztosítási piac helyzetét, lehetőségeit járja körül, beleértve a jó és rossz gyakorlatok workshop-szerű megvitatását egyaránt.
Maradnak velünk a papír vények; jövőre is kötelező lesz felírási igazolást adni az e-receptekhez – erősítette meg kiadónk Gyógykomm konferenciáján az állami kórházfenntartó e-health gyógyszerész szakértője.
Digitális technológiáké a jövő, amelyek teljesen más orvos-beteg viszonyt, reklámstratégiát feltételeznek és várnak el a gyógyszeriparban is. Mire az X és Y generációk érintettek lehetnek a krónikus betegségekben, ők már más terápiakövetést elősegítő módszereket igényelnek.
PPH Media néven folytatja működését a Medical Tribune-t is kiadó Professional Publishing Hungary. A névváltás nem érinti a kiadó által megjelentettet médiamárkákat.
Kvíz a Medical Tribune 2016/7. számához Kvíz a Medical Tribune 2016/7. számához
Medical Online >> Rovatok >> gyógyítás
2016-08-17
A Medical Tribune idei hetedik számának vezető témáját az hematológia adja. Olvassa el a lapot és töltse ki a honlapunkon elérhető kvízt, melynek sikeres megfejtésével 12 kreditpontot szerezhet.
Ha egyetlen egészséges növényi olajat kellene megnevezni, a többség valószínűleg az olívaolajat említené. De mitől különleges – ha egyáltalán az – az olívaolaj?